Stratégia spoločnosti

Základnou stratégiou spoločnosti SOLODOOR a.s. je byť spoľahlivým dodávateľom interiérových dverí a zárubní, ktorý svojim zákazníkom ponúka nielen vysoko kvalitné a dizajnovo atraktívne výrobky v krátkej lehote dodania, ale spolu s výrobkom poskytuje aj širokú škálu doplnkových služieb súvisiacich s jeho predajom. 

Dlhodobým zámerom spoločnosti nie je navyšovať objem vyrábanej produkcie lacnými výrobkami, ani presúvať obchodné aktivity do segmentu luxusných dverí, ale posilňovať pozície v strednom cenovom segmente zameranom primárne na neustále posilňujúcu ponuku atraktívnych CPL a SOLO 3D povrchov doplnených novými lakovanými povrchmi pre náročnejších zákazníkov.

Našich dlhodobých cieľov chceme dosiahnuť najmä maximálnym využitím inovačného potenciálu našich zamestnancov, a to tak v oblasti neustálej inovácie dizajnu a úžitkových vlastností našich výrobkov, ako aj v oblasti inovácií našich marketingových a obchodných postupov. Všetky svoje aktivity smerujeme k tomu stať sa lídrom v oblasti výrobkových inovácií a inovácií obchodných postupov medzi českými výrobcami interiérových dverí a zárubní.

Sme spoločnosťou, ktorá sa dlhodobo zameriava na široké portfólio zákazníkov a tento smer naďalej rozvíjame. Našou cestou nie je špecializácia na jeden predajný kanál. Všetko naše úsilie smerujeme a naďalej budeme smerovať k tomu, aby sme boli spoľahlivým dodávateľom zákazníkov zo segmentu DIY, špecializovaných veľkoobchodov a maloobchodných sietí a developerských projektov. Zákazníkom z jednotlivých trhových segmentov pritom chceme ponúkať riešenia maximálne vhodné pre každú z týchto oblastí trhu a podľa špecifík každého z týchto predajných kanálov vhodne diverzifikovať dané výrobkové portfólio. Tomuto postupne prispôsobujeme nielen aktivity v oblasti vývoja nových výrobkov, ale taktiež diverzifikujeme marketingové aktivity spojené s predajom výrobkov SOLODOOR v každom jednotlivom predajnom kanáli. Strategickým zámerom spoločnosti je vybudovať silný predajný segment priamych dodávok do developerských projektov, ktorých sa v uplynulých rokoch SOLODOOR zúčastnil iba nepriamo prostredníctvom svojich obchodných partnerov. Ďalším strategickým zámerom pre spomínané obdobie je ďalšie rozširovanie franchisingových predajní najmä do krajských miest.

Kľúčovou časťou stratégie spoločnosti je posilňovanie značky SOLODOOR. Popularita značky SOLODOOR je spoločne s neustálou inováciou našich výrobkov a zvyšovaním ich kvality kľúčovým predpokladom pre ďalšie posilnenie pozície na trhu interiérových dverí a zárubní. Cieľovou skupinou na posilnenie obľúbenosti značky SOLODOOR sú pritom najmä finálni zákazníci. S prihliadnutím na aktuálne trendy v oblasti marketingu budeme maximálny dôraz klásť najmä na posilnenie neustále sa rozvíjajúcich nových foriem internetového marketingu a súčasne skvalitnenie materiálov pre priamu podporu predaja (katalógy, produktové listy, argumentáre, produktové a montážne videá).

Pri zavádzaní nových výrobkov do portfólia spoločnosti je vždy prihliadané na platnú legislatívu a na celkové dopady do oblasti životného prostredia.

Súčasťou stratégie spoločnosti je neustále zvyšovanie kvality poskytovaných služieb, znižovanie dopadov na životné prostredie a prevencia znečisťovania, a preto sa vedenie spoločnosti rozhodlo zdokonaľovať integrovaný systém riadenia podľa noriem radu STN EN ISO 9001:2016 a STN EN ISO 14001:2016. 

 Martin Dozrál

generálny riaditeľ SOLODOOR a.s.

Nie ste si výberom istí a potrebujete poradiť?

Chcem poradiťKonfigurátor

Príďte sa pozrieť na dvere SOLODOOR naživo

19 značkových predajných štúdií a 72 ďalších zmluvných predajní v ČR a SK

Nájsť najbližšiu predajňu
Nastaviť aktuálnu pozíciu
Showing all 91 locations

Značkové predajne SOLODOOR

Ostatné zmluvné predajne